lördag 3 december 2011

Storm och pyssel

Hej

Idag är ett riktigt ruskväder. Jag ska inte gnälla att det är storm, men det blåser mycket och att vara ute är inget trevligt. Så dagen har gått till pyssel och plock.
I morse var det frost och minusgrader för första gången. Verkligen på tiden.

Jag har stickat mig en väpnarhuva och den ska jag sätta på mig när jag går ut i blåsten. Ikväll blir det hemgjord pizza med salami, soltorkade tomater, oliver och god ost. Jag köpte goda salami av en jobbarkompis.

Bild lånad från Salamikungen






Jag fortsätter sticka på mina pulsvärmare, de här ska blir så där supersöta med blommor o pärlor tror jag.

Nu ska jag försöka ta mig ut igen. Ha en härlig lördag!
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Så godt det høres ut med pizza. Det blir det her i kveld også:) Nydelige dine rosa pulsvarmere:) Alt du får til! Ønsker deg en hyggelig lørdag. Klem Ellen.

    SvaraRadera
  2. Väpnarhuva? Låter ganska mysigt för en person som fryser hela tiden.
    Kram från mej./Knatten

    SvaraRadera

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!