måndag 19 december 2011

Längtar efter Ernst!

Visst låter jag larvig, men jag längtar faktiskt efter karln!
Jag älskar hans program och jag älskar hans sätt.
Sen är han lång och ståtlig med ;-)
Han kan ibland få mig att känna att jag inte ska vara singel.

Men, han är för perfekt för mig, han kan ju allt!
Skulle en annan då bara sitta i soffan o käka praliner?

Nä, bättre att vara själv, så att allt blir så bra som man själv mäktar med. Så att man vågar ta tag i saker och utför dem.

Men Ernst, han ger en sån som mig såå mycket inspiration, och mod att våga testa lite konstiga ideér ibland. Han är så skön.

Jag förstår att en del karlar verkligen inte tål Ernst ;-)

Nu vill jag bara att klockan skall bli åtta!!!


Bild lånad från Arbetarbladet/Google
Nej jag är inte en riktig nucka än, men snart så ;-)

Ha en fin kväll
Kram Marie

5 kommentarer:

  1. Gillar Ernst, gillar hans idéer men inte riktigt min typ. Ernst bor inte så långt härifrån, passerar huset när vi åker in till Örebro.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Helt rätt och jag brukar ha svårt att lyssna på läkare, jag brukar göra som jag vill. Dessutom så är jag en sådan där person ( några procent av befolkningen är sådana enl min dotter som är sjuksköterska) som inte känner smärta eller har svårt att göra det.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Nu har jag ju visserligen en egen liten Ernst i min man, men han går inte barfota och han tycker inte om sillinläggningar och tyckte inte att vi behövde ett bakbord.
    Visst får man mycket inspiration, jag tror även männen får det, men dom har svårt att erkänna sin feminina sida.
    Ha en bra jul och snart hittar du nog nån ståtlig Ernst;)
    kram ulla

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt GOD JUL

    Bamsekramar från mig

    SvaraRadera
  5. Tänkte bara titta in och önska en riktigt underbar jul!

    Ha det så bra och njut!
    Kramar från lantis tantiz!

    SvaraRadera

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!